Loading

کسب درامد از اینستاگرام
امروزه اینستاگرام در میان همه شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز برای جذب مشتری و کسب درامد بیشتر شده است. اگر شما هم قصد دارید که در کنار وبسایت اینترنتی، یک پیج اینستاگرام قوی داشته باشید که از یک راه دیگر نیز بتوانید فروشگاهتان را ساپورت کنید ولی نمی دانید که از کجا کسب درامد از اینستاگرام را شروع کنید و چگونه پیجتان را به پای رقیبان برسانید در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.
ممکن است برایتان سوال باشد که افراد متخصص در زمینه اینستاگرام چه کارهایی برای بالا آمدن پیج انجام می دهند ؟! آیا پیشرفت پیج در کنار وبسایت اینترنتی به مدت زمان زیادی نیاز دارد ؟! آیا خودمان می توانیم طراحی یک پیج ایده آل را به عهده بگیریم ؟!
در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی سوالات و مشکلات شما عزیزان را در زمینه اینستاگرام برطرف کنیم و راه های مناسب را به شما معرفی کنیم .

تفاوت یک پیج معمولی با یک پیج برای کسب درامد از اینستاگرام ؟

طراحی و مدیریت یک پیج معمولی به مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارد. تنها کافی است که در اپلیکیشن اینستاگرام ثبت نام خود را انجام دهید و سپس شروع به فعالیت کنید و اوقات خوش خود را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید.
طراحی یک پیج فروشگاهی برای کسب درامد با یک پیج معمولی تفاوت های زیادی دارد و نیاز به مهارت ها و فاکتورهای خاصی دارد تا این پیج در میان مخاطبان اینستاگرام شناخته شود و بالا بیاید. از میان مهارت های لازم می توان به موارد زیر اشاره کرد :
تعیین مدت زمانی خاص برای انتشار پست و استوری
مشخص کردن تعداد پست و استوری در روز
نحوه درست کپشن نویسی و هشتگ گذاری صحیح
مهارت های لازم برای ورود به اکسپلور
شناخت تبلیغات های لازم و ضروری برای پیج
زمان لازم برای تبلیغات و نحوه انجام آن
راه های لازم برای جذب فالوور
نحوه جواب دادن به کامنت و دایرکت مشتری
کسب درامد از اینستاگرام| یاسان وب

کسب درامد از اینستاگرام با یاسان وب :

یاسان وب با جمع آوری کار آموخته ترین و با تجربه ترین افراد در زمینه اینستاگرام می تواند به شما عزیزان برای طراحی اصولی و مدیریت پیج اینستاگرام فروشگاهتان کمک کند. با خواندن موارد بالا باید متوجه شده باشید که طراحی و مدیریت یک پیج فروشگاهی به چه مهارت هایی نیاز دارید که شما عزیزان می توانید مدیریت پیج اینستاگرام خود را به متخصصین اینستاگرام دریاسان وب بسپارید.
یاسان وب شما و پیجتان را تا زمانی که به فروش برسد و به مرحله رقابت با حریف هایتان برسید همراهی می کند و با مشاوره رایگان در خدمت شما می باشد.

وارد شدن به اکسپلور با یاسان وب :

امروزه وارد شدن به اکسپلور و داشتن بازدید بیشتر برای همه فروشگاه های اینترنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بیشتر راه هایی که آنها برای ورود به اکسپلور پیش می گیرند اشتباه است و می تواند به پیج آنها آسیب برساند.
تیم یاسان وب با رعایت فاکتور های ساده ای در پیج شما، وارد شدن به اکسپلور را تضمین می کند و با اصولی ترین روش ها پیج را به مرحله ای می رساند که به راحتی پست هایتان وارد اکسپلور شود و با بازدید بیشتر، فروش بیشتر داشته باشید.
شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان به دفتر مرکزی یاسان وب در مهاباد مراجعه کنید و یا با تیم پشتیبان آنلاین ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان برای کسب درامد از اینستاگرام دریافت کنید.

تاثیر کپشن نویسی و هشتگ گذاری اصولی در کسب درامد از اینستاگرام :

خیلی از افراد به هنگام انتشار یک پست اینستاگرامی فقط به محتوای پست دقت می کنند و توجه آنها روی این است که محتوایی با کیفیت تولید کنند و به اهمیت کپشن و هشتگ گذاری صحیح توجه کافی ندارند.
پستی که شما آماده می کنید و سعی دارید که گرافیکی و با کیفیت باشد تا بتواند مخاطب را به خود جذب کند، اگر در کپشن به خوبی محصول معرفی نشود و مخاطب متوجه نشود که این محصول همان چیزی است که برای رفع مشکلش به آن نیاز دارد اقدام به خرید محصول نمی کند.
شما در کپشن باید با یک زبان ساده و روان محصول خود را به خوبی با تمام جزئیات معرفی کنید و در مخاطب احساس نیاز به وجود بیاورید.
هشتگ گذاری نیز برای جذب مخاطبان بیشتر و مشاهده محصول شما لازم و ضروری است و نتیجه هشتگ گذاری روی پیج زمانی معلوم می شود که به درستی انجام شود.
کپشن نویسی اینستاگرام
شما عزیزان می توانید برای مدیریت پیج ایسنتاگرام خود به تیم یاسان وب و متخصصین این تیم در زمینه اینستاگرام اطمینان کنید تا پیج شما را به یک پیج قدرتمند تبدیل کنند و بتوانید از این روش کسب و کار خود را گسترش دهید.

هایلایت گذاری صحیح در پیج فروشگاهی :

ممکن است در مدیریت یک پیج فروشگاهی اصلا به اهمیت هایلایت ها توجه نکرده باشید در حالی که هایلایت ها یکی از مهم ترین بخش های پیج برای ایجاد حس اعتماد بین شما و مخاطبان می باشد.
شاید برایتان سوال پیش بیاید که هایلایت ها چگونه می توانند این حس اعتماد را ایجاد کنند ؟!
در جواب باید گفت که شما در هایلایت گذاری اصولی چندین بخش خواهید داشت که از میان آنها می توان به : رضایت مشتری،معرفی فروشگاه ما،فروشندگان فروشگاه،ارسالی های روزانه و… اشاره کرد.
مخاطب با دیدن افراد  فعال در این فروشگاه و مطمئن شدن از اعتبار آن، می تواند حس صمیمانه تر و قابل اعتماد تری نسبت به پیج و فروشگاه شما داشته باشد و با خیال راحت در میان محصولات شما عزیزان گشت بزند و در صورت نیاز سفارش بدهد.

Leave a Comment

مهاباد-خیابان جمهوری - جنب بانک اقتصاد نوین - طبقه فوقانی داروخانه دکتر خاتمی

۰۹۱۴-۹۴۴-۱۸۹۲

info@yasanweb.com

logo-samandehi
تمام حقوق این سایت برای گروه یاسان وب محفوظ است