Loading

ممکن است تازه شروع به یادگیری و طراحی گرافیک کرده باشید و ندانید که از کدام نرم افزار گرافیک برای طراحی استفاده کنید. لازم است بدانید که نرم افزارهای مختلف از شرکت های مختلف برای گرافیک، طراحی شده است که لازم است با توجه به حوزه کاری خودتان نرم افزار ها را بشناسید و بهترین و کاربردی ترین نرم افزارها را انتخاب کنید.
ممکن است برایتان سوال باشد که چگونه نرم افزارهای کاربردی را بشناسیم؟! آیا لازم است با توجه به نرم افزار ها، آموزش ببینیم؟! تفاوت نرم افزارهای مختلف در چیست؟!
در ادامه با ما همراه باشید تا با معرفی نرم افزارهای مختلف در حوزه های مختلف گرافیک شما عزیزان را راهنمایی کنیم و راه درست را به شما نشان دهیم .

برای ادیت عکس از چه نرم افزارهایی استفاده کنیم ؟!

در شاخه گرافیک برای حوزه عکس لازم است بدانید که دو شاخه وجود دارد: شاخه اول طراحی عکس و شاخه دوم ادیت عکس می باشد . طراحی عکس می تواند شامل طراحی لوگو، طراحی وکتور و… باشد که در ادامه این شاخه را نیز بررسی می کنیم اما در اینجا هدف ادیت عکس یعنی زیبا سازی عکس هایی که از قبل گرفته شده می باشد.
یکی از بهترین نرم افزارها برای ادیت عکس فتوشاپ ادوبی می باشد که قابلیت های بسیار گسترده ای در اختیارتان قرار می دهد و برای ادیت عکس دستتان کاملا باز است و می توانید هر تغییری که دلتان می خواهد با داشتن مهارت کافی ایجاد کنید.
فتوشاپ ادوبی یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی است که برای ادیت عکس ارائه شده است و امروزه نیز مرتب آپدیت می شود و قابلیت های جدید به آن افزوده می شود. هر جا سخن از ادیت حرفه ای تصاویر به میان بیاید پای نرم افزار فتوشاپ در میان است، اگر قصد شروع فعالیت در زمینه ادیت عکس را دارید بهترین انتخاب برای شما عزیزان استفاده از نرم افزار فتوشاپ می باشد.

بهترین نرم افزار برای ادیت و تدوین ویدیو :

یکی از شاخه های دیگر گرافیک ادیت ویدیو می باشد که اگر بخواهید ادیتی حرفه ای و بی نقص انجام دهید بهترین انتخاب استفاده از نرم افزار پریمیر پرو می باشد که توسط شرکت ادوبی طراحی و ارائه شده است و تمامی امکانات کافی برای ادیت ویدیو را در اختیارتان قرار می دهد. لازم به ذکر است که این نرم افزار مثل برنامه های ساده ادیت ویدیو نمی باشد و بسیار پیچیده و حرفه ای است و برای انجام ادیت های حرفه ای به مهارت های خاصی نیاز دارید که باید همه آنها را کسب کنید تا به کیفیت کار مطلوب برسید.

طراحی موشن گرافیک و انیمیشن :

خیلی از افراد به طراحی انیمیشن و موشن گرافیک علاقه دارند که نرم افزار پریمیر تا حدی می تواند مناسب باشد اما جواب دهی کافی ندارد و این کار بسیار سخت و دشوار است. برای طراحی انیمیشن و موشن گرافیک بهترین انتخاب در میان نرم افزار های شرکت ادوبی نرم افزار افتر افکت می باشد که دامنه ابزار های بسیار گسترده ای را در اختیارتان قرار می دهد تا به راحتی بتوانید جلوه های گرافیکی و انیمیشن ایجاد کنید.

طراحی لوگو و طرح های مهندسی :

طراحی لوگو یکی از پر طرفدار ترین بخش های گرافیک می باشد که امروزه خیلی از افراد به آن روی آورده اند و بازار کار بسیار خوبی دارد. هر کسب و کاری که ایجاد می شود چه اینترنتی و چه در بازار سنتی به یک لوگو برای شناختن خود به مخاطبان نیاز دارند که برای طراحی لوگو نیز یک نرم افزار اختصاصی از شرکت ادوبی داریم که آن هم نرم افزار ایلوستریتور می باشد .

نرم افزار الیستیتور یکی از پیشرفته ترین و کاربردی ترین نرم افزار ها برای طراحی و ایجاد اشکال هندسی می باشد. از طریق طراحی اشکال هندسی گرافیکی می توانید لوگوهای بسیار حرفه ای و جذاب طراحی کنید.

چرا نرم افزار های ادوبی را انتخاب کنیم ؟!

ممکن است برایتان سوال باشد که چرا در این مطلب فقط به نرم افزارهای شرکت ادوبی پرداختیم و چرا باید آن را انتخاب کنیم ؟!
لازم به ذکر است که نرم افزارهای شرکت ادوبی از قدیمی ترین نرم افزارهای این زمینه هستند که تا کنون کامل ترین و حرفه ای ترین نرم افزارها را در اختیار ما قرار داده اند و با استفاده از این نرم افزارها از هر گونه امکاناتی برای ادیت و طراحی بی نیاز خواهیم بود.
گاهی به هنگام استفاده از یک نرم افزار برای تکمیل کردن طرح خود نیاز دارید از نرم افزار دیگری استفاده کنید اما با استفاده از نرم افزارهای ادوبی نیاز به چند نرم افزار ندارید چون نرم افزارهایی کامل و کاربردی ارائه می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید ادیت ویدیو و عکس های خود را انجام دهید .
آژانس دیجیتال مارکتینگ یاسان وب

Leave a Comment

مهاباد-خیابان جمهوری - جنب بانک اقتصاد نوین - طبقه فوقانی داروخانه دکتر خاتمی

۰۹۱۴-۹۴۴-۱۸۹۲

info@yasanweb.com

logo-samandehi
تمام حقوق این سایت برای گروه یاسان وب محفوظ است